Evelieninflorida’s Blog

Just another WordPress.com weblog

Mijn eerste Blog mei 16, 2009

Filed under: Evelien — evelieninflorida @ 2:10 pm
een beetje gek

 

 

 

Jaja.. vanaf vandaag ga ik me ook eens proberen verdiepen in de “Blog wereld”.

Eén groot probleem: ik ben niet goed in mailen/bellen/foto’s maken…

dus ik vraag me af hoe goed dit zal gaan.

Alleszins ga ik proberen af en toe een berichtje na te laten over het leven hier in Florida.

Enjoy.. 🙂

 

1 Responses to “Mijn eerste Blog”

  1. Djook spook Says:

    nice pic!
    Ook aant bloggen geraakt?
    Good girl, gestopt me roken,
    awel, ik heb uwe goeie raad opgevolgd
    en ben ten ook maar gestopt,
    ondertussen al 6 weken, ni slecht he.
    die 5km lopen zit er wel nog nie in bij mij
    en nu da’k in belgian beer cafe werk
    zal ek een portie sport wel goe kunnen gebruiken…
    ale, tof da’k u Floridese avonturen hier ten ook
    wa kan volgen! Het internet maakt de wereld
    toch zo klein he 🙂
    dikke kus


Plaats een reactie